مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در برخی مناطق رامشیر با نصب و راه اندازی سایت پرسرعت همراه اول توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور استفاده بهینه و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت و با هدف رفع نیاز‌های مشترکان و همچنین جلب رضایت آنها، شبکه ارتباطی همراه اول در رامشیر به تکنولوژی ۴G ارتقاء یافت.

او افزود: این عملیات در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه سیار، با توسعه و ارتقاء سایت همراه اول در منطقه پر ترافیک مرکز مخابرات رامشیر با تلاش و همت کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان و کارکنان مخابرات در رامشیر در مناطق پر ترافیک شهری انجام شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با توسعه و ارتقاء این سایت پرسرعت مرکز مخابرات این شهرستان، نقاط کور و مشکلات پوشش آنتن دهی در این منطقه برطرف و شبکه ارتباطی در مناطق مرکز شهر تقویت شد و مشترکان این مناطق از پوشش شبکه‌ای مطلوب و سرعت در ارسال و تبادل داده‌های صوت و تصویر و اینترنت مبتنی بر تلفن همراه برخوردار شدند.

پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در سطح استان خوزستان، بر اساس زمان بندی و در موعد مقرر با هدف بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه ارتباطی همراه با کیفیت مطلوب و دیتای پرسرعت به هم استانی‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار