روزبهانی: با پیشنهاد استکی از تیم ملی بوکس کناره گیری کردم/ اصلا با خداحافظی موافق نبودم

ملی پوش بوکس کشورمان درباره آخرین وضعیت خود بعد از خداحافظی از تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

احسان روزبهانی ملی پوش با تجربه بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خداحافظی از تیم ملی اظهار داشت: امروز استکی سرمربی تیم ملی با من تماس گرفت و گفت به خاطر جوان تر‌ها از تیم ملی خداحافظی کن تا آن‌ها هم دیده شوند. او به من گفت تو که می‌توانی همه رقبایت را شکست بدهی و خیلی از بوکسور‌های جوان پشت تو مانده اند، به خاطر آینده آن‌ها از تیم ملی خداحافظی کن. من هم به خاطر اینکه درگیر آکادمی خودم هستم از این خواسته سرمربی تیم ملی استقبال کرده و به او گفتم به دلیل حمایت از بوکسور‌های جوان از تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

ملی پوش بوکس کشورمان افزود:  تنها دلیل خداحافظی من از تیم ملی فقط میدان دادن به جوان تر‌ها بود. قرار بود من در روز‌های آینده در انتخابی تیم ملی شرکت کنم، اما استکی امروز با من صحبت کرد و گفت اگر برای لیگ بازی کنی خیلی بهتر از این است که در تیم ملی حضور داشته باشی و من هم با خواسته او موافقت کردم.

روزبهانی درباره اینکه آیا واقعا از این کناره گیری راضی است گفت: ورزشکارانی که الان در تیم ملی بوکس حضور دارند نزدیک به ۱۰ سال از من کوچک‌تر هستند و من هنوز توانایی آن را داشتم که برای تیم ملی مبارزه کنم، اما از من خواسته شد از تیم ملی خداحافظی کنم.


بیشتر بخوانید


ملی پوش بوکس کشورمان ادامه داد: اصلا با این خداحافظی موافق نیستم، زیرا هنوز توانایی جنگیدن برای ایران را داشتم. حتی من به مسئولان فدراسیون گفتم اگر می‌شود بعد از مسابقات جهانی از تیم ملی کناره گیری کنم که متاسفانه آن‌ها با خواسته من موافقت نکرده و گفتند قبل از شروع این رقابت‌ها خداحافظی کن.

روزبهانی درباره آینده ورزشی خود گفت: من فعلا درگیر آکادمی هستم که آن هم درآمد مناسبی ندارد و فقط به عشق تربیت شاگرد در آنجا فعالیت می‌کنم. اگر روزی از من خواسته شد که به تیم ملی کمک کنم قطعا از آن دریغ نخواهم کرد و هر کاری از دستم بر بیاید برای سربلندی بوکس ایران انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار