استاندار کرمانشاه گفت: ۳۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث یادمان دفاع مقدس در کرمانشاه تخصیص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه جنگ در کرمانشاه شروع و در همین استان به پایان رسید، احداث یادمان دفاع مقدس در این استان را موضوعی مهم و اساسی دانست و گفت: باید روند احداث این یادمان تسریع شود و زمانی که در خود استان برای اجرای آن اعتبار در نظر گرفتیم ضرورت دارد که تمام موضوعات آن در استان تصمیم گیری شود.

او  همچنین از فرمانداران استان خواست که به احداث یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس در شهرستان‌ها توجه ویژه داشته باشند و بیش از پیش در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

‎استاندار کرمانشاه بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده و برای تبیین و تشریح رشادت ها، دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان والامقام و انتقال به نسل جوان اقدام کنند.

بازوند در ادامه با تسلیت درگذشت سردار سرلشگر دکتر فیروزآبادی، اظهار داشت: انصافاً این بزرگوار در در طول این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتند که جا دارد یاد و خاطره این عزیز سفر کرده را در این شورا که مختص به فرهنگ ایثار و شهادت است، گرامی بداریم.

او در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نهادینه شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: علاوه بر توجه به توسعه سخت افزار‌ها در بحث فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است که به توسعه نرم افزار‌ها هم توجه کنیم تا جامعه بیش از پیش با این فرهنگ ارزشمند آشنا گردد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.