فرماندار جوانرود گفت: کارآفرینان قهرمانان توسعه اقتصادی هستند، چرا که از فرصت‌ها واندیشه‌ها به خوبی استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه‌گذاری شهرستان جوانرود از اقبال پیری کارآفرین نمونه این شهرستان در زمینه طراحی لباس‌های محلی و ایجادخلاقیت در طراحی لباس کردی تجلیل کرد و گفت: این کارآفرین نمونه تاکنون زمینه اشتغال را برای ۱۲ نفر فراهم کرده است.

او افزود: حمایت و تقدیراز کارآفرینان موجب ایجادانگیزه، نشاط و شادابی و فعالیت گسترده کار و فعالیت خواهد شد.

فرماندار جوانرود ادامه داد: کارآفرینان قهرمانان توسعه اقتصادی هستند، چرا که از فرصت‌ها واندیشه‌ها به خوبی استفاده می‌کنند.

او اظهار داشت: امروز تلفیق اندیشه و ابتکارات به رشد و توسعه کمک می‌کندو اعتقاد بر این است که این فرهنگ کارآفرینی در جامعه ترویج پیداکند.

یوسفی در ادامه به تسهیلات بندالف تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به منظور ایجاد توسعه تولید و اشتغال و کارآفرینی اختصاص می‌یابد.

او افزود: براساس بندالف) تبصره ۱۸ وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، تعاون، کارورفاه اجتماعی، نفت، وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، معاونت علمی وفناوری رئیس جمهور، کمیته امداد و بهزیستی سهم دارند و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف به معرفی واحد‌های تولیدی واشتغالزایی برای دریافت این تسهیلات هستند.

یوسفی بیان داشت: تسهیلات یاد شده درحال حاضر به صورت وزارتخانه‌ای مشخص شده است و درصورت مشخص شدن سهم استان‌ها تسهیلات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.