فعالیت ١۶٠٠ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در فارس

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: در طرح شهید سلیمانی بالغ بر یک هزار و ۶٠٠ بسیجی عضو جامعه پزشکی همکاری کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین صمصام مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: بسیجیان و سپاهیان درصد استان فارس از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون در کنار کادر درمان فعالیت‌های مختلفی داشتند که از جمله این فعالیت‌ها که به صورت محله محوری به اقصی نقاط استان فارس بوده است می‌توان به گندزدایی محلات و معابر اشاره کرد.

او افزود: در کنار این اقدامات بسیجیان نسبت به کمک به نیازمندان جامعه در قالب رزمایش‌های کمک‌های مومنانه، ایجاد ایست و بازرسی و منع آمد و شد نیز اقداماتی انجام دادند که بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا به آنان ابلاغ شده بود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تاکید کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی از جمله ابتکارات که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شد اینتر دارای سه راهبرد اصلی کاهش آسیب‌ها بیماریابی فعال و سرکوب بیماری است که به نواحی استانی سپاه ابلاغ شد.

صمصام افزود: تاکنون ۵ مرحله در طرح شهید قاسم سلیمانی اجرایی شده است در قالب این طرح افراد به سه تیم مراقبت نظارت و حمایت تقسیم بندی شده‌اند و نسبت به انجام وظایف اقدام می‌کنند لازم به یادآوری است که تیم حمایت و نظارت در تلاش است تا پس از پیدا کردن خانواده‌هایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند از طریق بسته‌های معیشتی به آنان کمک صورت بگیرد.

او عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در سطح استان و کشور ۲۶ سالن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان فارس قرار گرفته و یک هزار و ۶۰۰ بسیجی نیز در راستای کمک به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون با دانشگاه علوم‌پزشکی همکاری دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار