مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۵۱ میلیون و ۱۴۹ هزار تردد خودرو از ابتدای امسال تا پایان مردادماه در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  اعلام کرد: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان مرداد، حدود ۲۳ درصد است.

او با اشاره به اینکه کنترل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی این اداره کل است، گفت: تردد در محور‌های ورودی استان طی این مدت، ۶ میلیون و ۵۳۹ هزار خودرو بود.

منصورکیایی اضافه کرد: پرترددترین محور استان سمنان طی این بازه زمانی، مربوط به محور شریف آباد-ایوانکی با متوسط روزانه ۱۶ هزار و ۲۲۱ تردد بود.

او افزود: بیشترین سهم تردد پلاک‌های ثبت‌شده در محور‌های مواصلاتی استان، به ترتیب مربوط به خودرو‌های با پلاک استان سمنان، تهران و خراسان رضوی بود.

مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به امکانات متنوع سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ از جمله سایت www.۱۴۱.ir، اپلیکشین موبایل "همراه ۱۴۱" و دیگر اجزای سامانه؛ به اطلاعات و اخبار ترافیکی، تصاویر لحظه‌ای دوربین‌های نظارت جاده ای، وضعیت تردد و هواشناسی محور‌های مواصلاتی و... دسترسی یابند تا با اطلاع از وضعیت ترافیکی مسیر، سفری ایمن پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.