همکاری و تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیکشهر جهت تسریع در روند احداث واحد های مسکونی مددجویان صورت گرفت.

حمید قلعه خانی رئیس کمیته امداد شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:به منظور تسریع در روند احداث واحد های مسکونی مددجویان کمیته امداد، تفاهم همکاری بین دو اداره صورت گرفته است.

وی ضمن قدر دانی از تمامی افراد و نهاد هایی که در روند کار احداث مسکن مددجویان تلاش می کنند افزود: یکی از مهم ترین نیاز های خانواده های مددجویان کمیته امداد تامین مسکن است و در شرایط اقتصادی کنونی برای رفع نیاز های مددجویان نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

او گفت : با توجه به اینکه شش ماهه اول سال رو به اتمام است باید سهمیه هایی را که تامین اعتبار شده است در برنامه زمان بندی مشخص شده به بهره برداری برسانیم.

قلعه خانی بیان کرد : با توجه به پیگیری های انجام شده در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در رابطه با تخصیص و تامین اعتبارات هیچ گونه مشکلی نداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیکشهر اظهار داشت: در سال جاری ۲۶۰ سهمیه به مدد جویان بخش مرکزی نیکشهر اختصاص یافته است که هزینه هر واحد ۱۱۵ میلیون تومان می باشد که ۶۵ میلیون تومان آن برای مددجویان بصورت بلاعوض است.

محمد عظیم رئیسی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیکشهر در رابطه با تامین و تسریع در روند احداث واحد های مسکونی مددجویان گفت : بنیاد مسکن شهرستان نیکشهر آماده خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد است و برای سرعت بخشیدن به امورات آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند.

او گفت : همکاری از طرف مددجویان جهت تسهیل در تشکیل پرونده و معرفی به بانک می تواند سرعت کار را افزایش دهد.

رئیسی افزود: یکی از اصلی ترین راهبرد های ما تامین مسکن خانواده بی بضاعت و کم بضاعت است و تعلل در کار آنها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار