سریال پور وطن با موضوع زندگینامه شهید سرلشکر خلبان وطن پور در ۱۳ قسمت در اراک ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه تسریع و تسهیل شروع مرحله پیش تولید و تولید سریال" پور وطن " با موضوع زندگینامه شهید سرلشکر خلبان وطن پور در اراک برگزار شد.

امیر فارس شیخی جانشین هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جلسه گفت: نقش موثر هوانیروز در زمان جنگ بر همگان روشن است.

امیر شیخی افزود: هوانیروز یگانی بوده است که منسجم، توانمند و متحرک با ایستادگی‌های خلبانان جوانی همچون وطن پور جلوی پیشروی‌های دشمن را گرفتند.

محسن پور دبیر هیئت امنا سریال وطن پور هم در این جلسه گفت: ۱۰ سالی هست که بدنبال بازگو کردن نقش و رشادت‌های خلبانان هوانیروز در زمان جنگ هستیم.

محسن پور افزود: این امر با تولید این سریال در استان مرکزی و معرفی شهید وطن پور رقم خورده است و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام موثری برداشته می‌شود.

سعید حران اف، تهیه کننده این سریال هم گفت: سریال پور وطن با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع زندگینامه شهید سرلشکر خلبان وطن پور در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با هزینه ۱۷ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

عین القضات، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک هم گفت: در ساخت این سریال قرار است در کنار معرفی شهر اراک بعنوان زادگاه این شهید، از توانمندی جوانان استان مرکزی هم در این سریال بهره برده شود و شهرداری اراک هم مبلغ ۲ و نیم میلیارد تا ۳ میلیارد تومان به ساخت این سریال کمک کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار