زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کَهنَک لَدی Kahnak Ladi شهرستان دلگان با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح شد .

محسن دُرّانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : هفتمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دلگان با هدف توسعه اماکن ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین نوجوانان و جوانان در روستای کهنک لدی این شهرستان به بهره برداری رسید ‌.

محسن دُرّانی افزود : این زمین ۱۳۵۰ مترمربع مساحت دارد و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان استان و با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده که در آیینی به بهره برداری رسید .

درانی تصریح کرد : تاکنون ۷ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دلگان افتتاح شده و اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد با هدف توسعه اماکن ورزشی ، این قبیل اماکن و بسترهای ورزشی را با همکاری فرمانداری ها در استان گسترش دهد .

جان محمد بامری ، رییس اداره ورزش و جوانان دلگان نیز گفت : با افتتاح این زمین چمن مصنوعی بیش از ۸۰۰ خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۳۲۰۰ نفر ساکن در منطقه از امکانات این زمین ورزشی بهره مند شدند .

روستای کهنک لدی در ۵ کیلومتری شمال غرب مرکز شهرستان دلگان قرار دارد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار