۵ کشته در تیراندازی‌های هیوستون و شیکاگوی آمریکا

در جریان تیراندازی‌ها در هیوستون و شیکاگوی آمریکا، ۵ نفر کشته شدند که ۳ نفر از قربانیان این حادثه کودک بودند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسوشیتد پرس، چهار نفر در خانه‌ای که در هیوستون آتش گرفته بود کشته شدند. پس از تیراندازی، عاملان، خانه را به آتش کشیدند تا شواهد ماجرا را از بین برده باشند.

آتش نشانان پس از اطفای حریق در خانه‌ای در شهر هیوستون، با پیکر بی جان دو بزرگسال و دو کودک مواجه شدند. این افراد در اثر جراحات ناشی از شلیک گلوله جان باختند.

تروی فینر، رئیس پلیس هیوستون در کنفرانسی خبری اعلام کرد: هیچ نشانه‌ای از ورود اجباری به خانه وجود نداشت و آتش سوزی که کمی بعد از ساعت ۸ صبح گزارش شد، ممکن است تلاشی برای از بین بردن شواهد یا پنهان کردن چیزی در محل باشد.

رئیس پلیس هیوستون اضافه کرد: کشته شدگان این حادثه، دو فرد حدودا ۵۰ ساله و کودکانی در محدوده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال بوده اند. وی هویت کشته شدگان را اعلام نکرد و گفت پلیس هنوز به خانواده آن‌ها اطلاع نداده است.

وی گفت که بازرسان معتقدند این تیراندازی یک اقدام خشونت آمیز در خانواده بوده است، اما او علت این گمان زنی را اعلام نکرد.

فینر اضافه کرد: این دست حوادث واقعاً غم انگیز هستند. وقتی بچه‌های بی گناه قربانی این مسائل قرار می‌گیرند، ماجرا غم انگیزتر نیز می‌شود.

شیکاگو نیز آخر هفته خونینی را تجربه کرد. در پی تیراندازی در شیکاگو آمریکا یک کودک ۴ ساله به ضرب گلوله کشته شد. تیراندازی‌های امسال شیکاگو نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۰، ۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش‌ای بی سی نیوز، با احتساب تیراندازی این هفته شیکاگو، شمار تیراندازی‌های سال جاری آمریکا به ۲۸۰ مورد رسیده است که از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون جان باخته اند.

در این خصوص، در پی حادثه تیراندازی در فستیوالی که به مناسبت روز ملی کارگر در ایالت میزوری آمریکا برگزار شده بود، حداقل سه نفر کشته شدند.

یکشنبه شب به وقت محلی آمریکا، با گزارش مردم مبنی بر تیراندازی، پلیس این شهر وارد عمل شد. پلیس اعلام کرده است که تا کنون سه کشته گزارش شده، اما وضعیت ثابت نیست و در ادامه اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. همچنین در یک پیام توییتری، پلیس از خانواده‌ها خواست تا فرزندانشان را به خاطر «وضعیت اضطراری» از محل حادثه دور کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار