معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از سرعت گرفتن تزریق واکسن در استان همراه با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سارا شاه‌آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از سرعت گرفتن تزریق واکسن در استان همراه با افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت : استان کرمانشاه به نسبت جمعیت بیشترین تعداد پایگاه تجمیعی را در سطح کشور راه‌اندازی کرده است.

او گفت : خوشبختانه با ورود محموله واکسن ۱۳۰ هزار دُز واکسن کرونا از نوع سینوفارم روند واکسیناسیون در استان سرعتی بیشتر از روز‌های قبل گرفته است.

او از افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز استان خبر داد و افزود: در مرکز استان کرمانشاه ۹ پایگاه تجمیعی فعال بود که به همت سایر ارگان‌ها از امروز ۶ پایگاه تجمیعی دیگر هم به تعداد پایگاه اضافه می‌شود و در شهر کرمانشاه ۱۵ پایگاه تجمیعی فعال خواهیم داشت.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: تعداد پایگاه فعال مرکز استان نیز از سه پایگاه به پنج پایگاه افزایش یافته که از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در خدمت متقاضیان دریافت واکسن هستند.

او درصد پوشش واکسیناسیون استان بر مبنای جمعیت هدف را ۳۸.۲ درصد عنوان کرد و ادامه داد: استان کرمانشاه به نسبت جمعیت بیشترین تعداد پایگاه تجمیعی را در سطح کشور راه‌اندازی کرده و در این راستا جزء دانشگاه‌های برتر هستیم.

شاه‌آبادی گفت: در هر کدام از شهرستان‌های استان حداقل یک پایگاه تجمیع فعال است که در اسلام آبادغرب سه پایگاه فعال داریم و علاوه بر آن برای جمعیت هدف بالای ۱۸ سال روستایی در ۱۱۱ مراکز خدمات جامع سلامت روستایی سطح استان واکسن تزریق می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.