خدرلو گفت: تزریق واکسن بهترین شیوه برای مقابله با کرونا است و نباید برخی از مردم تحت تاثیر باور‌های غلط در مورد واکسن کرونا قرار گیرند.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: انتشار اخبار غلط و نادرست در فضای مجازی درباره واکسن‌های کرونا منجر به ایجاد اضطراب و کاهش تمایل عمومی جامعه نسبت به واکسیناسیون شده در حالیکه تنها راه مهار و ریشه کن شدن این ویروس واکسیناسیون است. 

خدرلو با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر و در معرض خطر بیماری کرونا افزود: افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و ضعف سیستم ایمنی و همچنین گروه‌های سنی مختلف در معرض خطر بیماری هستند که هرچه سریعتر می‌بایست نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تمام شایعات فضای مجازی برای ایجاد اختلال در روند واکسیناسیون است و از تمام افراد می‌خواهیم در بحث واکسن کرونا به هیچ یک از خبر‌ها و شایعات فضای مجازی مگر خبر‌هایی که از طریق رسانه‌های رسمی منتشر شود، اعتماد نکنند.


بیشتر بخوانید


فرماندار مهاباد تصریح کرد: متاسفانه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نسبت به ماه‌های گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و همین امر شیوع بیماری را در سطح شهرستان افزایش داده است.

وی با اشاره به از سرگیری واکسن کرونا در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم از دریافت واکسن کرونا، طی چند روز گذشته ذخیره واکسن شهرستان به اتمام رسیده بود که خوشبختانه با ورود محموله جدید ادامه واکسیناسیون دوباره آغاز شد.

درحال حاضر، دُز نخست واکسن‌های برکت و آسترازنکا موجود بوده و سینوفارم نیز از فردا، تزریق خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.