دومین رزمایش طرح شمیم حسینی با توزیع سبدهای معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، حجت الاسلام حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای دومین رزمایش طرح شمیم حسینی، هدف از اجرای این طرح را حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا عنوان کرد.

 او افزود: این طرح با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر همزمان با دیگر نقاط کشور در استان بوشهر اجرا می‌شود.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: در مرحله اول طرح شمیم حسینی، ۲هزار و ۵۰۰ بسته غذایی آماده  و بین هیات‌های مذهبی و بقاع متبرک توزیع شد.

حسینی گفت: در مرحله دوم طرح شمیم حسینی نیز ۳ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال آماده و ۳۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح یاری رساندن به نیازمندان واقعی و خانواده‌هایی است که در ایام کرونا در تامین معاش و زندگی خود با مشکلات و دغدغه‌های جدی روبه‌رو شدند که با تهیه بسته‌های غذایی، بهداشتی و همچنین تحصیلی برای دانش‌آموزان آن‌ها سعی می‌شود به یاری آن‌ها بشتابیم.

حسینی گفت: در هفته آینده نیز طرح مهر تحصیلی را با هدف حمایت از دانش آموزان استان خواهیم داشت که دو هزار بسته تحصیلی از محل موقوفات و نیت واقفین با نیت حمایت از دانش آموزان تهیه و توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.