سرمربی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم با تغییر نسلی که در تیم ملی شروع شده به والیبال ایران کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه آخرین تمرین امروز ملی پوشان والیبال قبل از اعزام به مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در ژاپن، اظهار داشت: از ۱۶ مرداد تمرینات تیم ملی آغاز گرفت. زمان خیلی زیادی هم برای اردو نبود. همه شرایط مهیا است و آماده مسابقات هستیم. سعی کردیم با ایجاد یک فضای مناسب بهترین شرایط را برای بازیکنان جوانتر ایجاد کنیم.

عطایی درخصوص وضعیت بردیا سعادت و زمان اضافه شدن این بازیکن به سایر ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: بردیا سعادت در ژاپن به ما ملحق خواهد شد تا در کنار تیم بزرگسالان تمرین کند تا در نهایت برای مسابقات جوانان جهان آماده شود.

او افزود: به هر حال المپیک و لیگ ملت‌ها به پایان رسید و سعی داریم خاطرات بد را فراموش کنیم. هدف این است بهترین نمایش را با میانگین سنی کمتر نشان دهیم. امیدوارم به آینده والیبال کمک کنیم. میانگین سنی ما نزدیک ۲۴ سال است. فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم تا در المپیک بعدی با میانگین ۲۷ سال حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در مورد قرارداد خود گفت: کمتر پیش میاد با مربیان داخلی قرارداد امضاء کنند. نگاه ما مانند خارجی‌ها و بیزنس نیست. سعی می‌کنیم درآمد را از باشگاه به دست بیاوریم.

عطایی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: معضلی وجود دارد و آن هم نبود بازی تدارکاتی است. با جوانان بازی کردیم و دو بازی تدارکاتی در ژاپن خواهیم داشت. با قطر قطعا بازی می‌کنیم. ژاپنی‌ها درخواست بازی دوستانه دادند؛ اما تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار