ثوری: روزبهانی می‌تواند به کادر فنی تیم ملی بوکس کمک کند

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص شرایط این رشته در کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس (ناطق نوری و مقصودی) گفت: ناطق نوری و مقصودی در بوکس برجسته هستند. بوکس کشور را مدیون آن‌ها هستیم. احمد ناطق نوری، پدر بوکس ایران است و همه اهالی بوکس به نوعی به او مدیون هستند.

او بیان کرد: مقصودی هم سال‌ها به عنوان نایب رئیس در فدراسیون بوکس ایفای نقش کرد. این دومین مراسمی است که برای پیشکسوتان بوکس برگزار می‌شود. این مراسم ها، ریشه و پایه ورزش بوکس هستند. کسی که ریشه را فراموشی کند، دچار مشکل خواهد شد. باز هم می‌گویم که بوکس را مدیون ناطق نوری و مقصودی هستیم. امیدوارم تا موقعی که سایه آنها بالا سر ما است، قدرشان را بدانیم.

او در مورد وضعیت ملی پوشان بوکس در آستانه مسابقات جهانی اظهار کرد: بعد از درخشش بچه‌ها در مسابقات آسیایی، بوکسور‌های کشورمان تمرینات فشرده‌ای را آغاز کردند. با توجه به شیوه نامه‌هایی که به ما ابلاغ شده، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور برای ما کمی سخت است و نمی‌توانیم از پس همه کار‌ها بر بیایم. باید کسانی را که در استان‌ها و اردو‌های مختلف می‌شناسیم، به اردوی اصلی تیم ملی دعوت کنیم. باید برای آمادگی بیشتر بوکسور‌ها، مسابقات درون اردویی برگزار کنیم.

او در مورد خداحافظی احسان روزبهانی از تیم ملی بوکس گفت: احسان روزبهانی (ملی پوش بوکس) سرمایه ما است. ما هرگز سرمایه‌هایی که برای بوکس زحمت کشیده اند را کنار نمی‌گذاریم. در کنار روزبهانی، بوکسور‌های دیگری داشتیم که رشد قابل ملاحظه‌ای کردند. روزبهانی می‌تواند در کنار کادر فنی تیم ملی بوکس باشد و به مربیان کمک کند. کسی که با بوکس بزرگ شده است، هرگز کنار گذاشته نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار