ابراهیم‌وند با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در مناطق عشایری دورک و کوله تاک بخش شهیون شهرستان دزفول گفت: تامین امکانات درمانی الزامی است.

عبدالعلی ابراهیم‌وند عضو شورای اسلامی بخش شهیون از توابع شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ابتلاء تعداد زیادی از اهالی مناطق عشایری دورک و کوله تاک به ویروس کرونا گفت: حال برخی از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ وخیم است.

او به اعلام درخواست از مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر اعزام تیم درمانی و دارو‌های موردنیاز در روز‌های اخیر با همکاری و همفکری بخشدار شهیون اشاره و بیان کرد: با توجه به بُعد مسافت طولانی، صعب العبور بودن منطقه و وجود بیماران بدحال نیازمند بالگرد هوایی هستیم، ولی تاکنون همکاری و اقدام جدی در این زمینه جدی صورت نگرفته است.

ابراهیم‌وند اظهار داشت: اگر در زمان مناسب خدمات درمانی به این اهالی صورت نگیرد، با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نبود امکانات بهداشتی و درمانی شاهد یک فاجعه بسیار بزرگ در منطقه خواهیم بود.

براساس این گزارش؛ منطقه دورک احمدفداله در فاصله ۱۵۰کیلومتری دزفول واقع شده که با توجه به کوهستانی بودن مسیر، فاصله زمانی منطقه با مرکز شهرستان حدود ۸ ساعت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.