لزوم تسریع در اجرای پروژه تامین روشنایی ورودی آغاجاری تا گردنه

فرماندار آغاجاری بر تسریع در آغاز و اجرای پروژه تامین روشنایی ورودی شهرستان تا گردنه به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای تاکید کرد.

محسن مشایخی، فرماندار آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دیدار با غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با حضور مظلومی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در آغاز عملیات اجرایی تامین روشنایی ورودی شهر آغاجاری تا گردنه به طول حدود ۵ کیلومتر و روند ساخت فنداسیون‌های بتنی مربوط به این پروژه امری الزامی است.

او با بیان اینکه اجرای این پروژه به جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای و همچنین کاهش آن‌ها نقش بسزایی دارد، افزود: در این نشست مقرر شد پیمانکار طی چند روز‌های آینده بازدید میدانی از پروژه مذکور به منظور تعیین نقاط مربوط به نصب پایه‌های برق بعمل آورد.

به گفته مشایخی؛ اختصاص گاردریل به اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای آغاجاری به منظور نصب در نقاط بحرانی و حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شهرستان، پیگیری ویژه جهت دریافت سهمیه قیر از منابع استانی برای آغاز لکه گیری جاده‌های ارتباطی شهری و روستایی از دیگر موارد مطرح و تصویب شده در این نشست مشترک بودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار