رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از شتاب روند واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به واردات بالای واکسن کرونا، روند انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری منحوس کووید۱۹ طی هفته جاری و روز‌های آینده در استان با سرعت بالاتری ادامه می‌یابد.

او در پنجمین نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در سال جاری بر گسترش برگزاری اردو‌های جهادی سلامت محور با همکاری بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و... تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با توجه به اینکه دانشجویان گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی پس از فارغ‌التحصیلی مستقیماً با مردم در ارتباط هستند، از این رو ایجاد دغدغه فرهنگی با هدف تقویت روابط اجتماعی دانشجویان الزامی است.

او با بیان اینکه موفقیت دانشجویان علوم پزشکی در کار و زندگی مستلزم برقراری ارتباط موثر با مردم است افزود: برگزاری اردو‌های جهادی فرصتی مناسب برای تقویت روابط اجتماعی و آمادگی برای حضور دانشجویان در جامعه پس از فارغ التحصیلی است.


بیشتر بخوانید


شیرانی خاطرنشان کرد: اردو‌های جهادی باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات دانشجویان با منشاء روابط اجتماعی می‌گردد.

او با بیان اینکه رسالت اصلی دانشجویان گروه پزشکی و پیراپزشکی ارائه خدمت و خدمات رسانی است گفت: در این راستا فعالیت دانشجویان بیرون از دانشگاه با نظارت مسئولین، بسیار مفید و حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: دانشجویان باید با سه ویژگی شامل دانش خوب، مهارت کافی و اخلاق حرفه‌ای از دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.

او هدف اصلی راه‌اندازی گروه‌های جهادی را جامعه نگری، تقویت تعهد به کار و اخلاق حرفه‌ای و احاطه به نقاط مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: تعدد راه اندازی کانون ها، انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی در راستای جذب و تشویق دانشجویان برای انجام فعالیت‌های فوق برنامه‌ای است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار