در حالی که نگاه نیروهای مقاومت به اقدام تحسین برانگیز شش زندانی فلسطینی معطوف است، محمود عباس با رئیس رژیم صهیونیستی گفت و گو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که نگاه مقامات فلسطینی و نیرو‌های مقاومت به اقدام تحسین برانگیز شش زندانی فلسطین در فرار از زندان امنیتی رژیم صهیونیستی معطوف است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بی توجه به خواست فلسطینی‌ها با رئیس رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

«آمیچای استین» خبرنگار شبکه صهیونیستی کان اسرائیل در حساب توییتری خود نوشت: محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) با هرتزوگ (رئیس رژیم صهیونیستی) تلفنی گفتگو کرد.

او البته به جزئیات این گفت و گوی تلفنی اشاره‌ای نکرد.

این در حالی است که به نوشته خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس، رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای را در شمال سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری برای یافتن شش زندانی فلسطینی آغاز کرده که با حفر تونل از داخل سلول شان شبانه از یک زندان فوق امنیتی فرار کردند.

به نوشته آسوشیتد پرس، این فرار، ننگی برای صهیونیست‌ها در آستانه سال نوی یهودی است که سیستم امنیتی آن‌ها چنین راحت شکسته شده است.

به نوشته آسوشیتد پرس، فلسطینی‌ها این زندانیان را که از سوی رژیم صهیونیستی در بند کشیده شده اند، قهرمانان خود تلقی می‌کنند و بسیاری از آن‌ها فرار این زندانی‌ها را جشن گرفته اند.

مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش به این رسوایی امنیتی گفته اند بلوک‌هایی را برای بستن راه‌ها نصب کرده اند و گشت‌هایی را در منطقه به منظور یافتن این زندانی‌ها برپا کرده اند. همچنین رادیو ارتش اسرائیل گفته ۴۰۰ زندانی به عنوان اقدامی حفاظتی در برابر هرگونه تلاش بیشتر در جهت فرار جابجا شده اند.

این در حالی است که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده فرار اسرای فلسطینی بسیار خطرناک است و تاکید کرده «این امر نشان می‌دهد ساختار امنیتی اسرائیل به طور کامل به رسیدگی نیاز دارد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار