روملو لوکاکو ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک آمار گلزنی عجیبی را در ۱۰۰ بازی اول ملی خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های ملی آغاز شده است و چند روزی است که با توجه به شکسته شدن رکورد تاریخی علی دایی توسط کریستیانو رونالدو و رسیدن این پرتغالی به صدر جدول گلزنان بازی‌های ملی، صحبت‌های زیادی درباره دوباره شکسته شدن این رکورد توسط بازیکنان دیگر در جهان فوتبال مطرح شده است.

با توجه به آمار گلزنی دایی و رونالدو، بعید به نظر می‌رسد که به زودی رکورد این ۲ ستاره شکسته شود، اما عملکرد عجیب روملو لوکاکو ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در بازی‌های ملی این احتمال را می‌دهد که این بازیکن نیز به جمع اسطوره پرتغالی و شهریار ایرانی اضافه شود و یکی از برترین گلزنان تاریخ بازی‌های ملی شود. روملو لوکاکو که به تازگی صدمین بازی ملی خود را انجام داده است، به آمار ۶۷ گل در این مسابقات رسیده، آماری که در مدت زمان مشابه بازی‌های ملی از ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، نیمار و لیونل مسی نیز بهتر است.

نکته جالب این آمار حضور علی دایی در صدر جدول گلزنان در ۱۰۰ مسابقه نخست ملی است.

در تاریخ بازی‌های ملی و در ۱۰۰ بازی نخست علی دایی با ۷۶ گل رتبه نخست را در اختیار دارد و پس از او غول بلژیکی با ۶۷ گل در رتبه دوم این رده بندی است. پس از این ۲ بازیکن به ترتیب نیمار (۶۱)، لواندوفسکی (۵۵)، ابراهیموویچ (۵۰)، لیونل مسی (۴۶) و رونالدو (۳۷) گل در رتبه‌های بعدی گلزن‌ترین بازیکنان جهان در ۱۰۰ مسابقه نخست قرار دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار