گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


امیر روستایی بازیکن تیم پیکان با انتشار عکسی از خودش در فضای مجازی از حضورش در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

" با سلام
خیلی خوشحال هستم که امسال هم در مجموعه خوب پیکان هستم و تشکر میکنم از جناب دکتر محمدی و اقای مجتبی حسینی جهت حسن انتخاب اینجانب انشالله سال خیلی خوبی رو با یکدیگر داشته باشیم
خدایا چنان کن که پایان کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
التماس دعا
"

امیر روستایی

محمدعلی گرایی قهرمان کشتی کشور عکسی از حضورش در المپیک توکیو را منتشر کرد و متنی قابل تامل از کتاب «جاناتان مرغ دریایی» را به اشتراک گذاشت.

" تمامي اندام شما ، از نوک این بال تا نوک آن بال ، چیزی بیشتر از اندیشه و افکارتان نیست که به این شکل دیده می شود . سلسله‌ی افکارتان را از هم بگسلید ، سپس در می‌یابید همان زنجیری که دست و پاتان را بسته ، از هم گسیخته خواهد شد ...
(جاناتان مرغ دریایی
)"

علی گرایی

مهسا جاور بانوی فعال در رشته روئینگ عکسی از خودش در کنار دخترش در قایق را منتشر کرد و نوشت:

" قلبی رو پیدا کنید که در بدترین حالتتون هم دوستتون داشته باشه و دست هایی که شما رو در ضعیف ترین حالتش هم نگه میداره "

مهسا جاور

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر این سمت را در تیم ملی عمان گرفته است با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش نوشت:

" سید هیثم آل سعید وزیر فرهنگ، ورزش و جوانان از حمایت شما سپاسگزارم "

ایوانکوویچ برانکو

کریستین رونالدو بهترین فوتبالیست جهان که در نقل  انتقالات جدید به خانه‌اش یعنی منچستر یونایتد پیوسته است پستی را درباره شماره پیراهنش در صفحه‌اش منتشر کرد.

" عدد 7 یک عدد جادویی است "

کریستین رونالدو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار