سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ١۶ کیلومتر محور‌های استان روکش آسفالت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت محور‌های استان به طور اولویت بندی در دستور کار است گفت: ۱۶/۵۲ کیلومتر عملیات روکش تقویتی و ۷۴ کیلومتر عملیات حفاظتی و ۹۹۶ تن لکه گیری و درزگیری در محور‌های استان انجام شد.

او از انجام روکش آسفالت محور‌های شهرک صنعتی شهرکرد، بروجن- نقنه- دهاقان، شلیل- لندی، خلیل آباد، باباحیدر- چهارموران، پایانه باربری ۲۶ آذر، سه راهی بهشت آباد-کاج، ارمند- جوزستان، یانچشمه-حیدری و شهرکرد- ناغان- ایذه خبر داد.

مالکی همچنین اظهارداشت: عملیات حفاظتی محور‌های نافچ-پیربلوط، سورشجان- فارسان، بارده- تومانک، باباحیدر- کوهرنگ و شهرکرد- پلیس راه نیز در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


مالکی بهسازی آسفالت محور‌های استان را یکی از مهمترین مطالبات شهروندان اعلام کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت جاده‌های پرتردد به طور اولویت بندی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار