نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه داران بومی باید قدرت ریسک بیشتر پیدا کرده و با گسترش کسب و کار خود زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در دیدار رئیس سازمان تعاون روستایی استان گفت:سرمایه داران بومی باید قدرت ریسک بیشتر پیدا کرده و با گسترش کسب و کار خود زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان ضمن تاکید بر افزایش تلاش‌ها در جهت بهبود شرایط زندگی و معیشتی روستانشینان گفت: کمک بیشتر و حفظ سرمایه‌های مردم کار خیر و مایه خشنودی خداوند متعال است.

وی خواهان جذب بیشتر سرمایه‌گذاران به استان شد و افزود: فرهنگ کار باید به خوبی برای مردم استان نهادینه شود به گونه‌ای که برخی از سرمایه داران بومی قدرت ریسک بیشتر پیدا کرده و با گسترش کسب و کار خود زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را فراهم کنند.

همچنین بامری رئیس سازمان تعاون روستایی استان گفت: با تلاش‌های انجام شده در طول سال‌های اخیر تعداد مراکز این مجموعه در سطح شهرستان‌های استان با رشد چشمگیری همراه بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار