رئیس اداره درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: تعداد بسیار کم مبتلایان به کرونا در مراکز فرهنگی توانبخشی بنیاد، نشان دهنده عبور از روز‌های سخت است.

اردشیر توانا رئیس اداره درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: آمار نشان می‌دهد حداکثر دو نفر در مراکز فرهنگی توانبخشی بنیاد  شهید اصفهان به کرونا مبتلا شده‌اند که این موضوع نشان دهندهٔ اجرای تمام و کمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مراکز است.

او افزود: قرنطینهٔ افراد مشکوک به کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های ارسال شده توسط وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری از کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران، عوامل مؤثر در کنترل این بیماری در مراکز فرهنگی توانبخشی بنیاد شهید بوده است.

رئیس اداره درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ادامه به مراکز فرهنگی توانبخشی متعدد در سراسر استان اشاره و اظهار کرد: از آنجا که بالاترین آمار جانبازان قطع نخاعی کشور متعلق به استان اصفهان است، چهار مرکز مطهری اصفهان، خاتم الانبیا (ص) کاشان، امام حسین (ع) خمینی شهر و شهید رجایی نجف آباد، برای خدمت رسانی به این عزیزان برپا شده است.

توانا در پایان شرایط قرمز کرونایی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، فعالیت مراکز فرهنگی توانبخشی روزانهٔ بنیاد متوقف شده است، اما مرکز شهید مطهری اصفهان به صورت شبانه روزی آمادهٔ خدمت رسانی است.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.