خاکی صدیق گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلاً منتفی است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: طبق توافق وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها در مردادماه انجام شد و فقط بخشی از آن باقی مانده که هم اکنون در حال انجام است.

او اضافه کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه است و از نظر وزارت علوم، در این زمینه وقفه‌ای ایجاد نشده است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره شروع کلاس‌های دانشگاه‌ها از اول مهرماه، تاکید کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه کامل نمی‌شود و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش‌ها حضوری نیست.

خاکی صدیق گفت: بنابراین برنامه هایی که قبل از پیک پنجم کرونا مبنی بر بازگشایی کلاس های دانشگاه ها برای ورودی ۹۸ به قبل اعلام شده بود، فعلاً منتفی است و آموزش ها را نمی توانیم به صورت حضوری انجام دهیم.

گفتنی است؛ پیش از این مقرر بود؛ کلاس‌های دانشگاه‌ها برای دانشجویان ورودی ۹۸ به قبل به دلیل تکمیل مقطع تحصیلی، پایان نامه و رساله حضوری می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
صبا آرچیتا
۰۴:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
درس به قیمت جان! انقدر جان انسان بی ارزشه نزد شما؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
هیچ کس نمی تونه دانشجو رو مجبور کنه که جونش رو به خطر بندازه بره سر کلاس. نهایتش اینه که مرخصی تحصیلی می گیریم تا پرونده کرونا بسته بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
این ترم باید مجازی باشه با این وضع کرونا و مرگ روزانه ۵۰۰ نفر
و همچنین واکسن بی تاثیر که درنهایت دوباره کرونا میگیری
لطفا حقیقت رو ببینید و بپذیرید
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
دانشگاه مازندران جلسه دفاع دانشجویان رو بصورت حضوری برگزار میکنه. نمیدونم چه اصراری هست برای حضوری اونم شمال مازندران. منی که واکسن نزدم چطور برم بیام اونم 1000کیلومتر. بگزاری جلسه دفاع بصورت مجازی رو لغو کردن. دانشحو بمیره بجهنم کی بکیه. مهم خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
آفرین غیرحضوری کنید کل ترم رو
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید آموزش و پرورش و دانشگاها به طرف سبک جدید زندگی و روش نوین آموزشهای پیشرفته مجازی بروند تا احدی از آموزش و پرورش رایگان عقب نماند آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها زمانی خوب است که امنیت جانی فرزندان مردم تظمین شود وقتی هیچگونه ضمانت اجرایی وجود 100% درصدی ندارد همان بهتر که در فضای مجازی آموزش ببینند و جسم و جانشان در امان باشد در زمستان پیش روی اگر مدارس باز گشایی شود در سرمای هوا برای تحویه هوای کلاسها باید پنجره های کلاسها رو باز بگذارید چرا که در فضای دربسته و حضور دانش آموزان و معلمین امکان و ریسک ابطلای بیماری کرونا افزایش میابد و همه دانش آموزان و دانشجویان مبطلا و آلوده و بیمار می شوند بنابراین همان بهتر که در فضای مجازی پیشرفته به صورت آنلاین و یا غیر آنلاین و از شبکه های تلویزیونی آموزش ببینند و باید با شرایط سبک زندگی نوین خودتان را وفق دهید تا جسم و جان فرزندان مردم در امان باشد اگر نه نسل کشی قانونی با تصمیمات بی خردانه در کشور صورت می گیرد و آخر عاقبت خوب و خوشی هم در پی نخواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید آموزش و پرورش و دانشگاها به طرف سبک جدید زندگی و روش نوین آموزشهای پیشرفته مجازی بروند تا احدی از آموزش و پرورش رایگان عقب نماند آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها زمانی خوب است که امنیت جانی فرزندان مردم تظمین شود وقتی هیچگونه ضمانت اجرایی وجود 100% درصدی ندارد همان بهتر که در فضای مجازی آموزش ببینند و جسم و جانشان در امان باشد در زمستان پیش روی اگر مدارس باز گشایی شود در سرمای هوا برای تحویه هوای کلاسها باید پنجره های کلاسها رو باز بگذارید چرا که در فضای دربسته و حضور دانش آموزان و معلمین امکان و ریسک ابتلای بیماری کرونا افزایش میابد و همه دانش آموزان و دانشجویان مبتلا و آلوده و بیمار می شوند بنابراین همان بهتر که در فضای مجازی پیشرفته به صورت آنلاین و یا غیر آنلاین و از شبکه های تلویزیونی آموزش ببینند و باید با شرایط سبک زندگی نوین خودتان را وفق دهید تا جسم و جان فرزندان مردم در امان باشد اگر نه نسل کشی قانونی با تصمیمات بی خردانه در کشور صورت می گیرد و آخر عاقبت خوب و خوشی هم در پی نخواهد داشت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه .