با وجود افزایش سرعت واکسیناسیون در دلیجان متاسفانه روند ابتلا به کرونا همچنان صعودی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براتی زاده فرماندار دلیجان از سرعت گرفتن روند واکسیناسیون با رسیدن به رکورد به تزریق روزانه ۹۰۰ نفر در روز خبر داد و گفت: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در این شهرستان همچنان صعودی است.

براتی زاده با اشاره به آسیب شناسی‌های انجام شده افزود: تعداد بالای مبتلایان از قشر زنان خانه دار و کسبه دلیلی برای فراخوان زنان خانه دار و کسبه برای انجام واکسیناسیون است.

دکتر فردوسی رئیس شبکه بهداشت دلیجان هم وضعیت بیماری در شهرستان دلیجان را نامطلوب عنوان کرد.

فردوسی از مردم خواست مطابق جداول اعلامی برای واکسیناسیون مراجعه کنند و همچنین با رعایت دستورالعمل‌ها برای مهار بیماری تلاش کنند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار