نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به بیان انتقاداتی از عدم پرداخت به موقع حقوق معلمان شاغل و بازنشسته پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی امروز سه شنبه شانزدهم شهریور مجلس اظهار کرد: مطابق مصوبه مجلس قرار بود تسهیلات بانک کشاورزی برای کشاورزان خسارت دیده به دلیل خشکسالی به مدت دو سال تمدید شود و سود جرایم آن توسط بانک مرکزی به بانک های عامل پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم سپری شدن شِش ماه از سال کماکان بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات سررسید شده به کشاورزان فشار می آورد. آقای رئیس جمهور با وضعیت خشکسالی و نابودی محصولات کشاورزی و دامی، چگونه می توانند سررسید تسهیلات خود را پرداخت کنند؟ ضرورت دارد سریعاً اعتبار آن توسط بانک مرکزی تامین شود.

 نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع بعدی واکسن کرونا است. آقای رئیس جمهور چقدر مردم ما باید روزنامه بر اثر ابتلا به کرونا فوت کنند. متاسفانه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در کشور بسیار بالاتر از متوسط جهانی است، ضرورت دارد هر چه سریع تر به میزان نیاز واکسن وارد کشور شود و بدون محدودیت سنی، تمامی آحاد جامعه واکسینه شوند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: چرا سازمان برنامه و بودجه کشور باید نسبت به مطالبات و وضعیت معیشت معلمان تا این میزان بی تفاوت باشد و حقوق معلمان شاغل و بازنشسته را به موقع پرداخت نکند؟ دستور دهید مطالبات مالی و معیشتی معلمان در اولویت قرار بگیرد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تخصیص دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار