تزریق ۲۴ هزار و ۵۸۵ دز واکسن کرونا در هشترود

 رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۶۲۶ دز واکسن کرونا وارد شهرستان شده که از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۸۵ دز به گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جعفرزاده  رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت:  از میان افراد بالای ۱۸ سال شهرستان، ۱۷ هزار و ۳۵۱ نفر دز اول و هفت هزار و ۲۳۴ نفر هم دز دوم را دریافت کرده‌اند.

او تعداد کل مبتلایان را سه هزار و ۳۷۷ نفر قطعی با ۸۱ نفر فوتی اعلام  کرد و گفت:طی ۴۸ ساعت گذشته هشت نفر با علائم کرونا به اورژانس مراجعه کرده‌اند که چهار نفر آنان در بخش عادی و چهار نفر دیگر در بخش ویژه بستری شده‌اند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

جعفرزاده وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع کرونا را قرمز اعلام کرد و افزود: مناطق پرخطر شامل مراکز سه‌گانه شهری با ۴۰ نفر، روستای ذوالبین با پنج نفر، روستای کله‌گرد با پنج نفر و روستای باتمانقلیج نیز با هفت نفر است.

او رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه استفاده از ماسک را ضروری دانست و افزود: در صورتی که مردم از طریق رعایت ضوابط بهداشتی مشارکت کنند، کاهش تعداد ابتلا در شهرستان طی هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.