بانوی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره مسابقات پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

ساره جوانمردی بانوی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات پارالمپیک توکیو و کسب مدال طلا اظهار داشت: سطح مسابقات پارالمپیک امسال نسبت به ۲ دوره گذشته‌ای که من آن را تجربه کرده بودم بالاتر و سخت‌تر بود. کرونا در برگزاری بازی‌ها تاثیر زیادی گذاشته بود. خدا را شکر توانستم برای سومین بار در مسابقات پارالمپیک مدال طلا کسب کنم و با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال برنز عنوان پر افتخارترین پارالمپین تیراندازی ایران را به دست آوردم.

بانوی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره برنامه آینده خود بیان داشت: فعلا می‌خواهم استراحت کنم و بعد باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

جوانمردی گفت: از پارالمپیک ریو تا پارالمپیک توکیو من ۵ سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتم و با تمریناتی که در این مدت انجام دادم موفق شدم به آرزوهای خود دست پیدا کنم و یک مدال طلای دیگر را برای ایران به ارمغان بیاورم.


بیشتر بخوانید


ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان درباره مشکلاتی که ورزشکاران جانباز و معلول ما دارند تصریح کرد: هر زمان که از مسابقات بین المللی برگشتیم ورزشکاران جانباز و معلول ما ۲ خواسته از مسئولان داشتند. اول اینکه از طرف صندوق حمایت از قهرمانان حقوقی که دریافت می‌کنیم با ورزشکاران المپیکی برابر باشد. حقوقی که می‌گیریم یک سوم ورزشکاران المپیکی است. دومین خواسته بر اساس مصوبه‌ای است که ۶ سال قبل بابت استخدام فرزندان پارالمپیکی تصویب شد. در آنجا آمده است که فرزندان ورزشکار پارالمپیکی می‌توانند استخدام شوند، اما این در حالی است که من خودم ۱۲ سال کارمند دولت هستم و به صورت قراردادی فعالیت می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار