تشکیل تعاونی نسخه اصلی اشتغالزایی در کشور

استاندار خراسان شمالی گفت: نسخه اصلی اشتغالزایی تشکیل تعاونی‌ها و اهمیت به رشد این تعاونی‌ها در تمام نقاط کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آیین شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی و افتتاح ۲۶۸ طرح تعاونی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: با تشکیل تعاونی‌ها دو بخش کار و رفاه هم شکل خواهد گرفت و بدین طریق می‌توانیم بر مشکلات این حوزه فائق آییم لذا نیازمند اختیارات ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رشد تعاونی‌ها هستیم.

شجاعی به مولفه‌های کسب و کار استان خراسان شمالی اشاره و افزود: در حوزه مولفه‌های کسب و کار از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه ۱۷ ارتقا پیدا کردیم که نشان از انسجام عملی بین تمام اجزای حاکمیت است.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌ها جزو نداشته‌های این استان است، عنوان کرد: با وجود نبود زیر ساخت‌های لازم، اما سال گذشته در بخش تعاون موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدیم.

گفتنی است با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور استاندار خراسان شمالی شرکت تعاونی کوشا نارون پری فام قاضی به بهره برداری رسید این پروژه صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومانی بخش خصوصی و تسهیلات ۳ میلیاردی افتتاح شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.