فرمانده انتظامی آبادان از شهادت یک مامور جان بر کف ناجا، مهدی آزمون در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه امروز ۱۶ شهریور مامور ناجا سروان "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او افزود: این اتفاق زمانی رخ داد که ماموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: خودروی پژوی سارق بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز ودرگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، متوقف شده که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شده و به سمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی می کند.

او با بیان اینکه فردمسلح شناسایی و از سارقان مسلح تحت تعقیب میباشد، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم، عنوان داشت: با توجه به شناسایی متهم دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.