پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در سامانه الکترونیکی سامد، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم شریف استان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان؛ پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور در سامانه الکترونیکی سامد، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم شریف استان بود.

 پرنده مطلق از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۰:۰۰ امروز سه شنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ از با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) طریق سامانه ارتباط مردم و دولت و شماره تماس ۱۱۱ به سوالات مطرح شده توسط مردم شریف استان سیستان و بلوچستان پاسخ  داد.

 مردم شریف استان سیستان و بلوچستان سوالات و درخواست‌های خود را به طور مستقیم و بصورت تلفنی با آقای مهندس پرنده مطلق مطرح نمودند و توضیحات لازم توسط مهندس پرنده مطلق در خصوص پرسش‌های مطرح شده داده شد.

سوالات مطرح شده در حوزه طرح ‌های صنعت برق در استان و همچنین تقدیر و تشکر مردم از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در راستای ارتقاء صنعت برق استان و پیگیری پروژه‌ها بود.

 سامانه ارتباط مردم و دولت در راستای پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط مستقیم با مردم میباشد تا بدین وسیله گامی مؤثر در خدمت‌رسانی به همه مردم محیا  شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار