فرماندار بروجن گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه توسعه اشتغال را فراهم کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جلسه بررسی مسائل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بروجن با دستور کار بررسی و رفع مشکل گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری این شهرستان به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور سرپرست شرکت گاز استان، جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با بیان اینکه اولویت امسال بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال است گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه توسعه اشتغال را فراهم کنند تا ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی، شاهد کاهش نرخ بیکاری و جهش تولید در شهرستان باشیم.


بیشتر بخوانید


او نسبت به احداث و توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، استفاده بهینه از منابع آب و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی تأکید کرد.

ملکی ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق، گاز و... را لازمه تحقق شهرک‌های گلخانه‌ای عنوان کرد و افزود: بر اساس آیین نامه گاز رسانی واحد‌های تولیدی، صنعتی و با توجه به زیرساخت‌های موجود، مجوز گازرسانی برای ۱۳۲ هکتار زمین کشاورزی صادر شده است.

او خواستار پیگیری جهاد کشاورزی و شرکت گاز به منظور تسریع در عملیات گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح شهرستان شد.

فرماندار بروجن گفت: قول مساعد توسط شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به مجتمع دامداری بروجن حداکثر تا ابتدای آبان ماه داده شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار