زمانی اصل گفت: واکسیناسیون تاثیر بسیار مهمی در کاهش مرگ و میر دارد و بسیج عمومی در بحث واکسیناسیون الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل، فرماندار بهبهان گفت: واکسیناسیون کرونا تاثیر بسیار مهمی در کاهش مرگ و میر دارد، میزان مرگ و میر در میان افراد واکسینه شده بسیار ناچیز است و از ۱۶۹ نفر فوتی سال ۱۴۰۰ در بهبهان ثبت شد.

او بیان داشت: از این فوتی‌ها ۱۵۸ نفر هیچ سابقه واکسیناسیونی نداشتند، ۷ نفر یک دز واکسن دریافت کرده بودند و ۴ نفر هر دو دز را دریافت کرده بودند، که ۳ نفر از آن‌ها بیماری‌های زمینه‌ای شدید داشتند.

زمانی اصل با بیان اینکه خدمات دهی مراکز واکسیناسیون در شهرستان ۲۴ ساعته شده است و مردم در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند برای واکسن زدن مراجعه کنند، افزود: مادران باردار منعی برای واکسینه شدن ندارند و در بهبهان ۸۸ هزار نفر دز اول و ۳۳ هزار نفر هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: باهمکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی و بخشداران، کشاورزان واکسینه خواهند شد، بازرسی‌ها و تذکر برای رعایت اصول بهداشتی بسیار برای ما مهم هستند، وضعیت شهرستان بهتر شده؛ اما کماکان نگران کننده بوده و بسیج عمومی در بحث واکسیناسیون الزامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: از کلیه ادارات خواسته شد پرسنل و خانواده‌های آنان را از امروز تماما واکسینه نمایند، یکی از فاکتور‌های ارزیابی عملکرد ادارات واکسیناسیون خواهد بود و خانواده‌ها به جهت آغاز حضوری مدارس باید نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نمایند، اداره آموزش و پرورش اقدام به بسیج عمومی در این زمینه خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.