معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین از شکسته شدن رکورد روزانه واکسیناسیون با تزریق ۷۰۶ دز واکسن در مرکز واکسیناسیون هلال احمر قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرهاد ارجمندی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گفت: روز سه شنبه در دو شیفت کاری صبح و عصر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین مجموعا ۷۰۶ دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و برکت و دز دوم آسترازنکا به گروه‌های هدف تزریق شد.

وی افزود: این میزان بیش از یک و نیم برابر بالاترین رکورد تزریق روزانه در این مرکز است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد میزان تزریق روزانه واکسن توسط جمعیت هلال احمر از این میزان هم بالاتر خواهد رفت.

ارجمندی ادامه داد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر شرایط مناسبی را برای افزایش تزریق واکسن به مردم ایجاد کرده است و این روند ادامه خواهد داشت تا انشالله بتوانیم با کمک همه ارگان‌های دخیل در امر واکسیناسیون به همه گروه‌های هدف واکسن تزریق کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی در تزریق واکسن کرونا تردید دارند یا منتظر واکسن خاصی هستند، ولی به افراد واجد شرایط توصیه می‌شود در اسرع وقت برلی زدن واکسن اقدام کنند که در شرایط فعلی بهترین کار تزریق واکسن است.

ارجمندی یادآور شد: جمعیت هلال احمر، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین را در راستای اعلام ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی و ازدحام مردم و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، از روز شنبه نهم مرداد ماه راه‌اندازی کرده است که شهروندان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و پیامک دعوت برای تزریق واکسن به این محل مراجعه کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: هلال احمر با توجه به ماهیت بشردوستانه‌ای که دارد و عملی‌کردن شعار حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، در مسیر خدمت به بیماران از تمام توان خود به نفع آنان بهره می‌برد و در کنار مردم تا از بین رفتن و کنترل بیماری کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.