مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: یک هزار بسته معیشتی و ۱۷۰ بسته نوشت افزار در مراغه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت:یک هزار بسته‌ معیشتی و ۱۷۰ بسته نوشت افزار با صرف ۲۸۵ هزار تومان در قالب طرح شمیم حسینی ۲ توزیع شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز ۱۷۰ بسته نوشت افزار در قالب مهر تحصیلی هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

او اضافه کرد: اعتبار تهیه این بسته‌ها از محل درآمد ۱۵ موقوفه و کمک‌های خیرین تامین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: در استان نیز در قالب طرح شمیم حسینی ۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: در طرح مهر تحصیلی در استان یک هزار بسته نوشت افزار از محل درآمد موقوفات بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی تا رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) در آذربایجان شرفی ادامه دارد و به ۱۱ هزار بسته افزایش خواهد یافت.

 موسوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مراغه نیز گفت: اوقاف و امور خیریه این شهرستان از نهاد‌های فعال در حوزه کمک و دستگیری از نیازمندان است.

 موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره واقفان افزود: با گذشت سالیان سال در آمد موقوفات گره گشای مشکلات جامعه و خانواده‌های نیازمند است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه گفت: از ابتدای سال تاکنون و در چهار مرحله بیش از یک هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری افزود: همزمان با دهه محرم ۵۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات برای اطعام و توزیع غذای گرم بین هیات‌های عزاداری توزیع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.