فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سردار یحیی الهی  فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲ تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

سردار یحیی الهی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کشفیات نیروی انتظامی لرستان اظهار کرد: همچنین در این مدت یکهزار و ۸۵۵ قبضه سلاح غیرمجاز در استان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در لرستان کشف شد که افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۵ درصد بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین با اشاره به اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا، جمع آوری سلاح و مهمات و مواد مخدر در استان گفت: لرستان در مسیر انتقال کالای قاچاق از جنوب به غرب کشور و همچنین عبور به سمت مرکز و پایتخت است که با بسیج تمامی امکانات و اشراف اطلاعاتی در این مدت موفق به کشفیات مهم شده‌ایم.

الهی بیان کرد: در این مدت ۱۶۳ قبضه سلاح غیرمجاز جمع‌آوری، ۲ باند منهدم، ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و در مجموع ۲۲ نفر قاچاقچی و دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

اوافزود: در طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا ۱۶ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان کشف، سه کامیون توقیف شد و سه نفر نیز دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار