نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نیرو‌های مسلح ما محبوب‌ترین قشر جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را محبوب‌ترین قشر جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: بر اساس نظرسنجی‌هایی که در چندین سال گذشته اتفاق افتاده است از بین نهاد‌های مختلف نیرو‌های مسلح ما محبوب‌ترین قشر جامعه انتخاب شده اند و به لطف خدا نیروی انتظامی هم در سایه هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا و تلاش شما و فرماندهان عزیز واقعا مورد توجه و عنایت مردم عزیزمان است.

اوافزود:در استان ما هم با وجود سردار عبدی احساس امنیت و آرامش می‌کنیم چرا که ایشان با اقتدار و با سعه صدر انصافاً در ارتباط با بسیاری از مسائل علی الخصوص مبارزه با اراذل و اوباش در استان اقدامات خیلی شایسته‌ای انجام دادند درقضیه‌ی قره باغ نیز مرزبانی استان خوش درخشید.

اوگفت:این عزیزان پا در رکاب با نشاط و آمادگی خود از مرز‌های کشور عزیزمان صیانت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد:در بحث عزاداری‌های ماه‌محرم نیز، نیروی انتظامی بسیار خوب عمل کرد، هم حفظ آرامش کرد و هم سلامتی مردم مد نظر بود که با همدلی کامل با هیئت‌ها و دستگاه‌های مختلف این مهم انجام شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور  نیزبا اشاره به اینکه حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جهت انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی استان بسیار تاثیر گذار بوده است افزود: حضور شما باعث وحدت و همدلی در استان شده است.

او خاطرنشان کرد:ما همه استان‌ها را یک نظارت ستادی انجام می‌دهیم و جمع‌بندی عملکرد فرماندهی انتظامی، مرزبانی، یگان‌های ویژه و مراکز آموزشی و درمانی ما همه با کمبود‌هایی که داریم در اجرای ماموریت‌ها با توجه به نیاز در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و ابنیه، انصافاً بسیار جهادی و ولایت مدارانه توانستند ماموریت‌های متعدد را با توجه به بحران‌های گذشته به خوبی انجام دهند.

او افزود: در پیشگیری از جرایم و اقدام علیه مجرمین کار‌های خوبی صورت گرفته، اما به مرحله ایده‌آل فاصله زیادی داریم و با اینکه مقام معظم رهبری از این اقدامات راضی هستند، اما قانع نیستند به همین جهت به دنبال این هستیم تا با پیشرفت، نوآوری و ابتکار در اقدامات خود موفق‌تر باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد:هر جرمی که در جامعه اتفاق می‌افتد خیلی‌ها در این موضوع دخیل هستند به عنوان مثال در بحث تصادفات جاده‌ای، زیرساخت‌ها، علائم، نقاط حادثه خیز، ارتقای فرهنگ ترافیک و کیفیت صنعت خودرو بسیار موثر است، اما با این حال وظیفه داریم اقدامات خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

سردار اشتری اضافه کرد: در بازدیدی که از منطقه جلفا داشتیم دیدیم که در این مرز عزیزان و همکاران ما دارای آمادگی و تجهیزات مطلوب هستند و ارتقای توان مرزبانان نظامی و انتظامی از اهداف ما است.

او با بیان اینکه از نظر شأن و جایگاه، نیروی انتظامی در جایگاه خوبی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: با امنیت و نظمی که در عزاداری‌های ماه محرم انجام شد یکصد و بیست هزار مراسم در سطح کشور همگی با امنیت و آرامش مراسم را برگزار کردند، از سویی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اکثراً بر عهده ناجا است لذا تمام ظرفیت‌های خود را پای کار آورده ایم.

در پایان مراسم سردار عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: استان ما پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، اما در تمام حوادث در راستای تدابیر فرماندهی ناجا در بخش‌های مختلف با نماینده محترم، ولی فقیه در استان همدل و همفکر هستیم چرا که نیروی انتظامی نیروی ولایتمدار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.