فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا در سال جاری برخورد با قاچاق کالا و به ویژه طی این ایام اخیر بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه دارو و توزیع اقلام درمانی خارج از شبکه یا قاچاق است که این مهم طی اجرای یک طرح ضربتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی طی اجرای یک طرح حدودا ۳ روزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یک باند توزیع داروی قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل نگهداری این اقلام، ۲۵ نمونه انواع دارو شامل ۲۵ هزار قلم که عمده آن مربوط به مداوای بیماران کرونایی بودند را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: طی این طرح و با تلاش بی وقفه همکارانم انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد شد، کشف و در این رابطه ۸۵ متهم با هماهنگی عزیزان دستگاه قضایی دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف ۳۳ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین و تشکیل ۸۲ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها همراستا با فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و قطعا با همکاری خوب شهروندان با پلیس نتایج ارزشمندتری نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار