قهرمانان ورزشکار که در شهرستان‌های قرمز هستند و برای مسابقات استانی، کشوری و بین المللی آماده می‌شوند می توانند در سالن های ورزشی تمرین کنند.

قطبی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات استانی، ملی و جهانی آماده می‌شوند با معرفی به کمیته امنیتی می‌توانند در پایگاه‌های قهرمانی و باشگاهی که از طرف معاونت توسعه امور ورزش مشخص شده اند، تمرین کنند.

او افزود: این ورزشکاران باید شیفت ها، سانس‌ها و مدت زمان تمرین خود را مشخص و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمرینات ورزشی را انجام دهند.

قطبی ادامه داد: با توجه به لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، مدیران باشگاه‌های ورزشی، مربیان، روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران مجموعه‌های ورزشی عمومی و خصوصی باید به این مهم توجه داشته باشند و مانند گذشته همراهی کنند تا با فروکش کردن تب بیماری کرونا، شاهد عادی شدن فعالیت‌های ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: باشگاه‌های متخلف طبق دستور ستاد کرونا، بعد از دادن اخطار و تکرار تخلف به وسیله اداره اماکن پلمب می‌شوند.

او در پایان عنوان کرد: در شهرستان‌های دارای محدودیت، نظارت و بازرسی‌ها از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد و با متخلفین احتمالی، برابر ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.