نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پیشرفت ۸۹ درصدی پروژه پل قدس اردبیل در مسیر اصلی خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید محمد هاشمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ نفر نیروی کار به‌صورت شبانه‌روزی برای اتمام پروژه تلاش می‌کنند.

او افزود: تعیین زمان دقیق برای افتتاح این پروژه مقدور نیست و سعی بر این است پروژه بصورت صحیح و استاندارد اجرا شده و به بهره‌برداری برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به احتمال لغزنده بودن سطح پل قدس در ایام بارش برف و یخبندان، گفت: با پیمانکار این پروژه موضوع گرمایش از کف مطرح و مقرر شد برآورد مالی لازم انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه آسفالت، رنگ آمیزی و نورپردازی پل قدس بر عهده شهرداری است، ادامه داد: این موضوع در کمیسیون مربوطه مطرح و در حداقل زمان نسبت به اخذ و صدور مجوزهای لازم اقدام شود.

او  با بیان اینکه پروژه عمرانی پل قدس از سال ۹۵ و با قرارداد اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است، افزود: احداث این پل با گستردگی خاص معادل تمام پل‌های احداثی در اردبیل است.

هاشمی طول عرشه این پل را ۳۰ هزارمتر مربع و در حدود سه هکتار اعلام کرد و گفت: سعی شده به رغم همه تأخیرها،  اجرای این پروژه به صورت فنی پیش رفته و فاز اصلی آن در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.

در حال حاضر ۱۵۰ پروژه عمرانی شامل احداث و بهسازی معابر، کوچه‌ها، آسفالت‌ریزی و همچنین توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها در مناطق مختلف اردبیل در حال احداث است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.