حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: مردم وقتی گله‌مند می‌شوند، تنها خواسته‌ای که دارند آن است که ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک شهروند را برای آن‌ها تامین کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خوزستان مردم بسیار نجیب و ولایت‌مداری دارد و فرقی میان اقوام نیست و مردم وقتی گله‌مند می‌شوند، تنها خواسته‌ای که دارند آن است که ابتدایی‌ترین نیاز‌های یک شهروند را برای آن‌ها تامین کنیم.

او بیان داشت: مردم خوزستان نه تنها با نظام مخالف نیستند بلکه بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند و  اعتبارات در خوزستان کم تزریق نشده، اما سوء‌مدیریت در سال‌های مختلف باعث بروز مشکلات استان شده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: نمی‌خواهیم بگوییم همیشه سوءمدیریت بوده، اما عمده مشکلات خوزستان در سال‌های متمادی به این دلیل است و جمهوری اسلامی در تراز پایین‌تر، خوزستان است و اگر به خوزستان توجه شود، مشکلات و آلام مردم به صفر خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه هنوز در شهر‌های مرزی خوزستان آثار جنگ وجود دارد و با وجود تخصیص اعتبارت خوب به استان، اما سوءمدیریت باعث شده تا انتظارات مردم استان از انقلاب اسلامی برآورده نشود، تصریح کرد: مردم بدانند که دولت وارث مشکلات متعددی است، اما مجموعه‌ای بر سر کار آمده تا مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.