قطعی شدن حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

مدیرعامل باشگاه تراکتور از قطعیت حضور تیم فوتبال این باشگاه در قطر برای دیدار مقابل النصر عربستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به اینکه حضور تیم فوتبال تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است، اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم باشگاه به جایگزینی نفرات جدید، شب گذشته تا بامداد امروز (پنجشنبه) در محل باشگاه حضور داشته و در حال تهیه مدارک و مستندات و انجام مکاتبات لازم با فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم تا مقدمات حضور تیم در دیدار مقابل النصر عربستان را فراهم کنیم.

او افزود: صبح امروز نیز در جلسه شورای عالی ورزش که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های لازم جهت حضور تیم در قطر، مسئولان مربوطه نیز برای پیگیری مشکلات تراکتور و همکاری و مساعدت برای جایگزینی نفرات جدید و اعزام تیم قول مساعد دادند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: با وجود اینکه جایگزینی نفرات جدید از تیم جوانان و امید باشگاه در این دیدار برای تراکتور لازم است، اما حتی در صورتی که AFC با درخواستمان موافقت هم نکند، تراکتور تحت هر شرایطی به قطر خواهد رفت تا در دیدار مقابل النصر عربستان حضور یابد.

عصر روز گذشته نامه باشگاه تراکتور به دبیرکل فدراسیون فوتبال منتشر شد که این باشگاه خواستار تعویق دیدار مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شد.

باشگاه تراکتور در این نامه اعلام کرده بود از بین ۱۸ بازیکن حاضر در لیست آسیایی، سه بازیکن به نام‌های محمد عباس‌زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی؛ مصدوم هستند و پیمان بابایی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تراکتور را در دیدار مقابل النصر همراهی کند و تست کرونای دو نفر از بازیکنان نیز امروز مثبت اعلام شده و ضمناً صیاد کوکبی نیز قرارداد خود را فسخ کرده است.

بر این اساس، با توجه به اینکه تعداد بازیکنان باقی مانده در لیست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی‌رسد، باشگاه تراکتور طی این نامه خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده بود.

باشگاه تراکتور سپس با ارسال نامه‌ای دیگر به فدراسیون فوتبال و AFC درخواست اعطای فرصت برای جایگزین کردن پنج بازیکن امید در لیست خود را مطرح کرده بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.