مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر گفت: پویش نذرآب برای جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور تامین ۵ هزار مخزن ذخیره آب ویژه مددجویان این نهاد راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا میری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در نشست با بخشدار کاکی بیان کرد: کمیته امداد مسئول ایجاد فقر نیست بلکه ایستگاهی است که سرریز مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم در آن جمع می‌شود و نیاز است که به شکلی آبرومند و با حفظ صیانت و تکریم این خانواده‌ها، زمینه کاهش فقر فراهم شود.

او افزود: به دلیل محدودیت اعتباری، کمیته امداد به تنهایی قادر به برطرف کردن محرومیت و فقرزدایی نیست و نیاز است با هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی و خیرین برای کاهش فقر و توانمندسازی این خانواده‌ها تلاش شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر عنوان کرد: از جمله مشکلات مشترک مددجویان این نهاد به‌ویژه در مناطق روستایی، نداشتن مسکن مقاوم، کمبود شدید وسایل خنک کننده، یخچال و منبع ذخیره آب است که برای هر بخش، بازتعریفی مجدد از خدمات رسانی انجام داده‌ایم.


بیشتر بخوانید


میری افزود: پویش نذر آب با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین منبع ذخیره آب ویژه مددجویان آغاز شده است و در این پویش که نیازمند همراهی نیکوکاران هستیم، سعی می‌شود ۵ هزار منبع ذخیره آب به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تامین شود و در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.