رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمنان با قبضه کردن افکار عمومی به دنبال تغییر رفتار حکومت‌ها هستند

حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: دشمنان دنبال قبضه کردن افکار عمومی و از این طریق، در پی تغییر رفتار حکومت‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح ملی پژوهشی تبلیغی رهیافت ولایت با اشاره به اهمیت این طرح، آن را کاری متفاوت دانست که با یک کار جمعی و قاعده‌مند می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

او این روش تبلیغ را گفتمان‌ساز برشمرد و ادامه داد: در این طرح با حضور طلاب کار‌های مهم تبلیغی گفتمان‌ساز انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه فهم صحیح از سخنان علما و حکما در میدان عمل حاصل می‌شود، افزود: این طرح می‌تواند نقش مهمی در درک و فهم و تبیین داشته باشد.

قمی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دشمنان بیش از هر عرصه‌ای متوجه تبلیغ شده است، عنوان کرد: دشمنان دنبال قبضه کردن افکار عمومی و از این طریق، دنبال تغییر رفتار حکومت‌ها هستند.

او با بیان اینکه گفتمان‌سازی به روش‌های مختلف باید در کشور گسترش یابد، بیان کرد: رهیافت ولایت یک طرح ملی است که اجرای آن در استان بوشهر برکات زیادی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ریشه‌های عمیق دینی و فطرت خداجوی مردم استان بوشهر در کنار کمبود‌هایی که وجود دارد، از مهمترین دلایل انتخاب استان بوشهر به عنوان میزبان طرح است.


بیشتر بخوانید


قمی با تشکر از طلاب شرکت‌کننده در این طرح بیان کرد: شما راه بزرگی را انتخاب کرده‌اید و در عرصه تبلیغ دینی در حال مجاهدت هستید.

او  تاکید کرد: انقلاب اسلامی حرفی نو برای دنیا دارد که آن توحید است و باید خوانش نو از توحید عرضه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین وظیفه تبلیغ شناساندن خوبی‌ها و راه‌های رسیدن به آن و شناساندن زشتی‌ها و راه‌های پرهیز از آن است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.