مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تداوم روند اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا در فارس، از افزایش ساعات کاری مراکز واکسیناسیون در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح اله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: با توجه به ارسال محموله جدید واکسن کرونا به فارس از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در جهت رفاه بیشتر مردم، پایگاه واکسیناسیون غدیر واقع در دانشکده علوم توانبخشی از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب و ۲ مرکز واکسیناسیون خودوریی واقع در بوستان کوهستانی دراک و ورزشگاه میانرود از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره فعال هستند.

او ادامه داد: همچنین مرکز واکسیناسیون کرونا واقع در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) به صورت ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمت به مراجعان و تزریق واکسن کرونا به آنان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: افرادی که بر اساس گروه‌های سنی اعلام شده در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کرده و برای حضور در مراکز واکسیناسیون پیامک دریافت کرده اند و همچنین افرادی که بر اساس گروه‌های شغلی اعلام شده مجاز به دریافت واکسن کرونا هستند، می‌توانند با حضور در مراکز اعلام شده نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

حسینی از شهروندان خواست، ضمن پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی، هنگام حضور در مراکز واکسیناسیون از تجمع و ایجاد ازدحام پرهیز کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار