سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام خبر داد:

اختصاص ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون اعتبار مشاغل خانگی به تربت جام و صالح آباد

دبیر کارگروه اشتغال و کار آفرینی تربت جام گفت:سه میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به تربت جام و صالح آباد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله بهرامی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی تربت جام گفت: با توجه به این که در سال ۹۹ اعتبار مشاغل خانگی شهرستان حدود ۵۲۶ میلیون تومان بود، متاسفانه در بین شهرستان‌های استان کمترین اعتبار به تربت جام تخصیص یافت.

او افزود: تسهیلات سال گذشته به نسبت حجم متقاضیان پاسخ گوی نیاز کسب و کار‌های مشاغل خانگی تربت جام نبود.

دبیر کارگروه اشتغال و کار آفرینی تربت جام ادامه داد:  با پیگیری انجام شده و مساعدت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرستان تربت جام در جایگاه واقعی خود به لحاظ توزیع اعتبارات مشاغل خانگی قرار گرفت و جزو چهار شهر دارای بیشترین اعتبار مشاغل خانگی امسال در استان شد.

بهرامی با اشاره به اعتبارات تخصیصی به استان و تربت جام و صالح آباد بیان کرد: از مجموع ۸۴ میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی استان خراسان رضوی، ۷۰ میلیارد تومان بین شهرستان‌ها توزیع شد که به تربت جام دو میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان و به صالح آباد نیز ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط درخواست تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه mashaghelkhangi.mcls.gov.ir و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی متناسب با رشته فعالیت خود شامل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راهنمایی لازم را کسب و امور را پیگیری کنند.

دبیر کارگروه اشتغال و کار آفرینی تربت جام تاکید کرد: در سال گذشته اعتبار مشاغل خانگی به تناسب امتیاز بندی‌ها و مزیت‌های اشتغال خانگی در قالب پشتیبان و مستقل به ترتیب در زمینه‌های پرورش مرغ بومی، پرورش زنبور عسل، نوغان داری (کرم ابریشم)، خیاطی و تولید پوشاک، فرش دست باف، گلیم بافی، صنایع دستی، طراحی و دوخت  پرداخت شد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار