۱۰ بیمار کرونایی دیگر شبانه روز گذشته در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۱۴۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۰ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۹ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۱۵ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، بستری و ۱۶۷ نفر هم ترخیص شدند.

او شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان را ۷۹۱ نفر اعلام کرد، که از این تعداد ۱۸۱ نفر با وضعیت وخیم تنفسی، تحت درمان‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۹ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا امروز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جان باختند.

فوت یک کرونایی در حوزه بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش و بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید و نیز ترخیص ۵۷ نفر با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: ۴۰ بیمار کرونایی با وضعیت حادّ تنفسی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی شهرستان بابل را ۲۳۱ نفر اعلام، و از فوت قطعی یک بیمار امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.