استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارزیابی‌های جشنواره شهید رجایی براساس عملکرد کلی دستگاه‌های مربوطه است و مختص مدیران کل نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری به ارزیابی عملکرد پارسال ۶۲ دستگاه اجرایی این استان در جشنواره شهید رجایی امسال اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۵۲ دستگاه اجرایی فرم‌های خودارزیابی را تکمیل و در نهایت ۱۴ دستگاه اجرایی شاخص‌های ارزیابی به عنوان برتر را کسب کردند.

او افزود: ارزیابی فرمانداری‌ها به صورت مجزا از سوی وزارت کشور انجام و در نهایت فرمانداری‌های شهرکرد، بروجن و فارسان به‌عنوان فرمانداری‌های برتر انتخاب شده اند.


بیشتر بخوانید


عباسی به شیوع ویروس کرونا اشاره و اضافه کرد: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در فرایند ارزیابی نیستند، اما به علت حضور آنان در کنار مسوولان استانی همزمان با وقوع بحران‌های مختلف، در این آیین از آن‌ها این دستگاه‌ها و همچنین رییس اتاق اصناف شهرکرد به‌نمایندگی از بازاریان قدردانی شد.

او ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج استان برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح مواسات در این مدت همکاری قابل‌توجهی داشتند که به نمایندگی از آن‌ها از فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) تجلیل شد.

عباسی اظهار داشت: همچنین از معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به نمایندگی از پزشکان و پرستارانی فعال در دوران شیوع ویروس کرونا قدردانی شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار