رضایی گفت: جشنواره شهید رجایی نماد ادای دین مسئولان به مردم است و مدیران نباید بابت خدمتی که ارائه می‌کنند منتی بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان عصر پنجشنبه در آیین بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، گفت: جشنواره‌ای همچون شهید رجایی نباید موجب شود که مسئولان اجرایی احساس برتری به هم کرده و به واسطه خدماتی که به مردم ارائه کرده‌اند، منتی بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از هر چیز انسان بودن اولویت و اصل است، افزود: اگر می‌خواهیم انسان باشیم باید سختی‌ها را تحمل کنیم و قابلیت خود را در تنگنا‌ها و سختی‌ها نشان دهیم و این راهی است که شهدا و رزمندگان ما طی کردند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همواره به مدیران توصیه کرده‌ام که در تغییر و تحولات مدیریت‌ها تا لحظه آخر برای مردم کار کنند و مدیریت با عزت را به مدیریت با ذلت ترجیح دهند و به دنبال پُست گرفتن برای فردای خود نباشند.

وی ادامه داد: معتقدم کار‌های زیادی از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی برای اصفهان شده است، اما کار‌های زیاد دیگری هم باید انجام شود که جزو ضروریات و الزامات این شهر است که نباید به بهانه تغییرات مدیریتی به تعویق بیفتند.

رضایی گفت: به جرأت در این ۳۴ ماه خدمت خود اقداماتی در حوزه آب برای اصفهان صورت گرفته است که با چندین سال پیگیری در سال‌های گذشته برابری می‌کند.

وی بیان داشت: ما باید با خدمت به مردم ذخیره‌ای برای آخرت خود داشته باشیم و توده مردم خادم و خائن را به خوبی تشخیص داده و جشنواره شهید رجایی رجوع به خویشتن خویش و ادای دین مسئولان به مردم است.

در پایان این مراسم ۱۶ دستگاه اجرایی برتر استان اصفهان تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار